Všeobecné obchodní podmínky

platné od 1. 3. 2025

1. Úvodní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují práva a povinnosti mezi:

    • Provozovatel: MASTER GRILL s.r.o.
      Sídlo: Rybná 716/24, Praha 110 00
      IČ: 04201051
      DIČ: CZ04201051
      Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, C. 244062
      E-mail: info@masterburger.cz
      Tel.: +420775113812

    • Zákazník: fyzická nebo právnická osoba, která provede objednávku prostřednictvím webových stránek, mobilní aplikace, telefonu nebo osobně na provozovně.

  2. VOP jsou nedílnou součástí každé uzavřené kupní smlouvy mezi provozovatelem a zákazníkem.

2. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Zákazník může objednat zboží (připravené pokrmy a nápoje) prostřednictvím:

  2. Smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky ze strany provozovatele.

  3. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku v případě nedostupnosti surovin nebo jiných provozních důvodů.

3. Platební podmínky

  1. Ceny jsou uvedeny v českých korunách včetně DPH.

  2. Zákazník může zaplatit:

    • online platební kartou přes zabezpečenou platební bránu

    • hotově nebo platební kartou při převzetí zboží

    • dalšími způsoby uvedenými na webu.

  3. Při online platbě je částka stržena ihned po potvrzení objednávky.

4. Dodací podmínky

  1. Provozovatel zajišťuje:

    • osobní odběr na provozovně

    • rozvoz v určených zónách uvedených na webu.

  2. Doba dodání se liší podle aktuální provozní kapacity a je uvedena při potvrzení objednávky.

  3. Zákazník je povinen být dostupný na uvedené adrese a telefonu po dobu doručení.

5. Odstoupení od smlouvy

  1. V souladu s § 1837 písm. e) občanského zákoníku nelze odstoupit od smlouvy o dodávce potravin a nápojů, které byly připraveny podle požadavků zákazníka nebo podléhají rychlé zkáze.

  2. Zákazník může objednávku zrušit pouze do okamžiku, než provozovatel zahájí její přípravu.

6. Reklamační řád

  1. V případě vady objednaného jídla (např. nedodání části objednávky, nesprávný produkt) musí zákazník kontaktovat provozovatele bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 hodin od převzetí.

  2. Reklamace se přijímají telefonicky nebo e-mailem s uvedením čísla objednávky a popisu vady.

  3. Oprávněné reklamace jsou řešeny podle dohody – náhradním plněním, slevou nebo vrácením peněz.

7. Ochrana osobních údajů

  1. Provozovatel zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s Nařízením EU 2016/679 (GDPR).

  2. Údaje jsou využívány pouze pro účely zpracování objednávky a marketingové komunikace (pokud k ní zákazník udělil souhlas).

  3. Více informací o zpracování osobních údajů je uvedeno v dokumentu "Zásady ochrany osobních údajů" na webu.

8. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto VOP jsou platné a účinné od 1. 3. 2025.

  2. Provozovatel je oprávněn VOP kdykoliv měnit. Aktuální znění je vždy dostupné na webových stránkách.

  3. Právní vztahy neupravené těmito VOP se řídí právním řádem České republiky.